fredag 30 mars 2012

Bra träningsvecka

Nu återstår endast ett pass denna vecka innan jag åker till Borlänge över helgen.

Jag har fått precis de svar jag velat i de flesta grenar och känner att jag har höjt min lägsta nivå ytterligare.

Denna veckan har träningen sett ut som följer:

Måndag p1: Styrka för Bröst, axlar och biceps
Måndag p2: Intervaller och hamstrings med Hammarbys sprintgrupp (2x15x60m med 15s vila + 2x350m (vila 2min) + 5x170m brant pulkabacke)
Tisdag: Stavhopp och spjut
Onsdag p1: Frivändningar, ryck och marklyft + Styrka för rygg och triceps
Onsdag p2: Häck och höjd
Torsdag: Kula, spänst och intervaller (6*200m 1min vila)

Idag fredag blir det ett morgonpass med styrka för ben sedan 4timmars jobb och sedan åker jag med min kusin till Borlänge. På lördag blir det "aktiv vila" i form av snowboard (Romme Alpin) och på söndag helvila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar