lördag 16 april 2011

Sista veckan

Sista veckan har vart hektisk med träning-jobb-träning-zzzzz.... så bloggandet har varit lika med noll. Stötte 14.11 med 7.26kg kulan på träning och 13.14 stillastående gjorde en tävling i stav med mjuka stavar och hade 369. Idag fredag körde jag först ett axel/triceps/bålstyrke pass på 45min på badhuset innan jobbet och klämde då in lite gymnaststyrka bla armhävninagr ståendes på händerna mot vägg, pendlingar i räck, "stora korset" mellan ryggstöden på två bänkar samt lite andra övningar. På kvällen blev det ett "myspass" med 400-400-400-300m med 7min vila i spikskor där jag efter tredje loppet vinglade rätt hårt efteråt till närmaste papperskorg och la en pizza. Sedan hade jag illrött ansikte och blodsprängda ögon och begav mig till starten för 300m som jag tog ut mig på rätt bra innan det var dags för att ligga på rygg och sedan krypa därifrån och lite senare köra nerjogg och stretch. Hemma körde jag 35min musklestimulator (recovery, active revovery samt circulationsökning) på hamstrings samt 30min på vaderna. Imorgon tänkte jag köra ett kastpass med diskus och spjut på Källbrinks kastplan om vädret tillåter sedan skall jag iväg och fiska med en elev som jag jobbar extra med som stödperson. Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar