torsdag 10 november 2011

Måndag-tisdag-onsdag

I måndags blev det dubbla pass där det första passet bestod av styrka för bröst, biceps och underarmar.
Kvällspasset (med Hammarbys sprintgrupp) bestod av 10x120m i backe med gåvila samt 4x6x60m inomhus med 15s vila, serievila 3min.

I tisdags blev det ingen morgonträning då jag skulle köpa magnesium (för greppet) och en vinterjacka på förmiddagen.
På kvällen blev det ett pass med stavhopp.

I onsdags körde jag lite allround styrka på morgonen med inslag av cross-fit. Det blev chins, bålstyrka, sving med skivstång och bröstpressar i maskin samt lite cable träning för baksida axlar.
På kvällen körde jag 10x200 på 27s med 200m gåvila utomhus samt 5x5x6st häckar olika koodrinations över/under häckar. Vi avslutade passet med sittande frekvensserier på 3x30s med serievila på 1min samt styrka för hamstrings och smidighet för höftböjare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar