onsdag 26 januari 2011

Tisdagstävling

Tisdagstävlingen gicvk helt ok, är verkligen nöjd med att ha kunnat göra några "riktiga" hopp längd första gången sedan jag fick ont i foten för två tre veckor sedan. Jag valde att endast göra tre hopp då jag i tredje hoppet fick upp för mig hyfsade 649 och att foten började kännas lite öm. Kände att det fanns mer i kroppen, men hälsa går före "idiotsatsningar" iaf för tillfället =)
Skyndande mig för att hinna stöta kula och hann precis göra en uppvärmningsstöt med glid innan tävlingen drog igång. Jag inledde med 12.41 sedan 13.61 och tror jag i femte omgången gjorde 14.00 och i sista ville för mycket och tapapde kulan på ca 13.5 och valde trampa över. Kändes lite synd att inte riktigt få till det tekniskt nu heller, men hade inte coach med mig (han låg hemma sjuk) så det får vara godkänt ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar