tisdag 6 december 2011

Tisdag

Igår måndag körde jag cardio på morgonen med cykel, jogging och crosstrainer och 30min promenad (t/r till gymmet) sedan gick kvällens sprintstgarter riktigt bra, börjar bli snabb nu. Vi körde 5x30m från block med startkommando. Sedan 3x6x60m med 15s vila, serievila 5min och fotstyrka.

Idag tisdag blev det styrkepass för triceps, axlar och rygg på flexgym sedan på kvällen stav och höjd. Hoppade på 415 med gummiband och var nära att rena, kändes riktigt bra freån 23m ansats, hoppade med min styvaste stav någonsin så det känns riktigt lovande. Ländryggen blir snabbt trött/stel så jag la in några serier ländrygg i slutet på passet.

Imorgon onsdag blir det vila på morgonen och 8x100m sprint på kvällen men Hammarbys sprintgrupp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar