söndag 21 februari 2010

Bild

Tog en bild på mig själv innan jag böt om till tenniskläderna på Tennisstadion nyligen. Jag gillar bilden och den kommer här...


Jag fick nyligen min nya dunjacka (D. brand modell Igloo) från Stockholm Sports Academy som jag jobbar för. De har inlett ett sponsorsamarbete med D. Brand som gör snygga kläder. Så strax innan nyår var jag inne och provade ut en lämplig storlek på jackan (blev L), som är röd, innan den skulle in till tryckeriet och få inbroderat Stockholm Sports Academy loggan på vänster sida på bröstet. Så här ser jackan ut

(http://www.bubbleroom.se/product/dbrand/26091/igloo.aspx)
På mig sitter jackan riktigt tight över axlar och överarmar så, den är verkligen som figursydd på mig. Man ser ut att ha axelvaddar nästan trots att jackan är ganska tunn. Så man ser inte ut som en michelingubbe som man brukar göra i dunjackor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar