måndag 27 december 2010

Finland 22-27dec

Var och firade jul med min familj samt min systers man Niklas i Finland. Där gymmades det lite och blev en del bad och bastu och dithörande rull i snön =)
Några bilder och en liten rapport kommer snart.

Kom i hamn med båten idag måndag 27dec kl 9.55 och senare på dagen körde jag bröst på Storvretsbadet (måndagar är bröstdag!) och det gick bra, jag var ute efter att slå ett rekord som jag har missat på de tre senaste gångerna jag försökt (senast i påsk), nämligen flest antal reps på 130kg. Mitt rekord är 7x130kg vilket jag gjort vid 5st olika tillfällen och varit SÅÅÅÅÅ nära att göra en 8a, men missat. MEN idag klämde jag dit 8reps på 130kg på den fantastiska kroppsvikten 83.4kg (räknar av kläder och skor) =)

Ikväll blir det sprint och spänst i Huddinge.

/Lasse liten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar