måndag 27 december 2010

Måndag

Kvällspasset gick väl sådär som helhet, men med mycket positivt i 5steg där jag tangerade pers i 5steg med fyra stegs ansats (årsbästa med 25cm).

Inledde med starter från block med startkommando och eltid sedan fick jag en liten känning av en kramp i baksidan och körde något lättare stegringslopp istället och gick vidare till stående längd, där kändes det tungt och stannade på bara 306cm. Efter detta blev det 5steg med fyra stegs ansats och där hoppade jag tangerat pers och därmed även årsbästa med 20cm.
Körde lite växle step-up hopp på låda och efter detta skulle jag köra en annan övning och då fick jag krampkänningar i vänster baksida lår igen och valde avsluta passet.
Har haft huvudvärk (klassiskt tecken på vätskebrist) trots att jag druckit bra hela dagen och skött kosten. Har fortfarande huvudvärk i skrivande stund.

Tidigare på dagen han jag julshoppa lite online på mellandagsrean, bla en munkjacka från Adrian Hammond, som jag tittat på tidigare, som nu var nedsatt till halva priset.

Nu blir det lite tv innan det är dags att gymma lite imorgon och sedan börjar jag jobba igen på fritids.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar