tisdag 22 februari 2011

Tisdag

Idag tisdag skall jag tävla på StorängsÖS som blir min sista tävling denna vinter, jag vill lägga ner säsongen tidigt så jag får några veckors extra grundträning inför sommaren så jag hinner med alla intervaller jag planerat utan att behöva stressa sönder kroppen.

Ikväll blir det som sagt tävling och grenarna som jag planerat är stav och kula, men eftersom det gick så bra igår på träningen är jag lite sugen på att hoppa längd också, men det beror på hur benen känns efter att jag värmt upp ikväll.

Nu blir det 4timmars jobb på Fritids innan jag ska hem och packa träningsväskan och programera in videon för inspelning av XL-galan som jag får se på VHS sent ikväll =)

Ska även planera in en långhelg i Göteborg för intensivkurs och proffshjälp i stavhoppet nu under senvintern/våren så jag kan få den "kick" i den grenen jag behöver. Pekka Dahlhöjd bjöd in mig att träna i Göteborg och vem kan stavhopp bättre än han? Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar