måndag 28 mars 2011

Måndag

Dagens första pass körde jag bröst och underarmar på Storvretsbadet. Kände bättre i ryggen och jag försökte köra striktare än vanligt.
Bänkpress, snebänk, sne hantelpress, pec deck samt djupa armhävningar mellan två bänkar fick utgöra bröstträningen och sedan blev det diverse övningar för handleder och underarmar.

På kvällen blev det sprint och spänst som planerat (skönt att ryggen kändes stabil).

Passet bestod av jogging 1000m
Benpendel, koordination, sittande frekvens samt stegringslopp
4x30m reaktionsstart från liggande på mage resp rygg.
3x20m med startkommando från block (gympaskor)
3x60m med betoning på flygande 30m i gympaskor
3x60m med 2min vila i gympaskor
3x60m med 15kg viktsläde med 3min vila genom eltid (8.81-8.87-8.7?)i gympaskor
Stående längd 4st
4x stående 10steg i gympaskor
5 serier vristhopp upp för en "trappa" av lådor.
Nerjogg samt 30min stretchhjälp samt 30min massage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar