tisdag 2 november 2010

Måndag & tisdag på Bosön

Har jobbat på Höstlovsläger på Bosön 9-16 måndag och tisdag.
På måndag efter jobbet tränade jag lite med min kollega Johan, vi körde lite lätt bänkpress (40reps på 20kg och 20reps på 60kg som uppvärmning), axlar, rygg rehab samt fick behandling för ryggen. Ryggen kände så pass bra att jag avslutade med en jogg på 2000m med med Johan som nerjogg på 10.48min.

På tisdagen inledde jag dagen med 20min roddmaskin hemma kl 5.55-6.15 sedan dusch, frukost och iväg till jobbet. Efter jobbet på Bosön blev det raka vägen till Huddinge och Storängshallen där jag körde ett bra tricepspass, rehab för ryggen samt benstyrka.
Imorgon onsdag är tanken att försöka köra längre distans samt intervaller efter jobbet om ryggen känns ok.

Sov gott mvh Lasse liten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar