onsdag 2 juni 2010

Tisdag

På tisdag blev det en promenad kl 12 på en timme ute i spåret i skogen, sista halvan (ca 3.5km (totalt ca 7km)) gick jag i bar överkropp och pinsamt nog mötte man en stor grupp högstadieelever huvudsakligen tjejer som började vissal och tjoa något otroligt när de passerade mig där ute i skogen, det krävs en del ljud för att överrösta Rihanna i iPoden =) Lätt generad, men med hendern i behåll traskade jag till bollplanen utanför hemmet och körde en lång stretch och lite lätt rehab för baksida lår.

På kvällen blev det träning ute på Källbrinks IP i Huddinge:
Jogging, häckgång, stretching, benpendel
Stavhopp med 6-8-10stegs ansats med mjuk stav (luftade 375) och ganska låg fattning
Höjd med 3stegs ansats i gympaskor, efter tre hopp fick jag avbryta hoppningen då jag kände att baksida fått nog och började småömma. Det blev lätt nerjogg och stratch av vader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar