torsdag 10 juni 2010

Torsdag

Idag hade jag en massa ärenden på dagen att uträtta så jag sprang runt på stan i fyra timmar (bla lämna in all min väktarutrustning och mitt väktar-id, efter 10år som väktare valde jag att sluta då tiderna inte passade. Ansökte om nytt id-kort hos polisen samt handla mat).

När jag kom hem var kl 15 och jag lagade en god lunch och tittade på ett avsnitt Twin Peaks följt av en powernap på 45min.

Kvällens träning såg ut som följer (ute på Källbrinks IP):
Jogging 2x1880m elljusspår, vila 5min (7.22min resp 7.33min)
Vristhopp i trappor
Medicinboll 4kg (uppåtkast, inkast, dubbelstöt, "stående kula", bakåtkast och framåtkast, sidokast samt en övning för magen och en övning för ryggen)
Nerjogg och stretch

Nu blir det lite tv-tittande då jag spelat in kvällens Diamond League friidrott, efter det blir det nog ett avsnitt Twin peaks innan jag skall sova. Imorgon är det endast inplanerat ett pass på förmiddagen där jag kör alla tre kasten modell mängd (kulkast, kula 6kg, "spjut" med bouleklot 723g samt diskus 1.5kg) på eftermiddagen hämtar min kompis Charlie mig och vi kör ut till hans hem i Åkerstyckebruk där vi ska grilla tillsammans med hans flickvän. På lördag skall vi fiska tillsammans ute i Åkerstyckebruk efter regnbågslax, för övrigt kommer jag att fiska där ute med släkt och vänner helgen därpå också då jag fyller 30år och har kalas i form av fiske, restaurang och utgång för de som orkar.

Sov gott! Mvh Lasse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar