torsdag 2 september 2010

Onsdag - vilodag

Under onsdagen var det vilodag och då blev det en hel del sittande framför datorn på dagen då jag tittade igenom två säsonger av MTV:s Bully beatdown (mobbare som utsätts för MMA proffs och i de flesta fall få rejält med stryk). Efter detta cyklade jag till affären och handlade och lagade mat. På kvällen tog jag cykeln till stora dammen i Tumba och fiskade en stund varvat med att jag ägnade några minuter att leta efter kantareller. Det blev en abborre på spinnare och en tallrik full med kantareller=) Det är nästan samma sköna känsla att hitta en stor kantarell som man får napp när man fiskar, inget går dock upp emot när man får "napp" på en friidrottstävling (en klockren träff). I helgen hoppas jag det nappar, nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar