lördag 24 april 2010

Fredag

Igår fredag blev det aktiv vila i form av kardio och styrka för magen i 75min:

Cykel 15min
Trappmaskin 15min
Crosstrainer 15min
Mage 30min
+ stretching

Jag körde bla mage i maskin 20-20-20-10-10-8reps med ökad belastning upp till hela magasinet (60kg) + 20kg extra (en hantel ovanpå magasinet).
Körde även "vindrutetorkare liggandes på golvet, "rocky", situps med skivstång på bröstet, stående twists med skivstång samt sidolyft med hantel.

På kvällen begav jag mig ut till Gärdet där min kompis Kimmo bor och hade förkväll innan vi begav oss ut till Magenta och dansade järnet i tre timmar varefter det blev mat i form av en medhavd proteinbar samt en Low carb delight hamburgare på Maxi, vilket visade sig vara en vanlig hamburgare utan bröd, med undantaget att den var inlindad i ett stort salladsblad =)
Som sig bör så höll jag mig till vatten och redbull under utgången, speciellt med tanke på att det väntade ett "myspass" dagen efter i Storängshallen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar