fredag 2 april 2010

Morgonpromenad

Vaknade riktigt utvilad för första gången på typ 5dagar och längtade efter att få komma ut i naturen. Bestämde mig för en powerwalk ute i löpspåret där skidspåren nu nästan helt smält bort och fåglarna kvittrar och sprider vårkänsla. 30min innan jag begav mig ut så tog jag ca 10g aminosyror, 30g vassleprotein, två fettförbrännarkapslar samt ett stort glas vatten och en sockerfri energidryck och under tiden fixade jag ihop en skön spellista i iTunes med my favourite girl Rihanna.
Hon är typ sötast i världen och hennes röst får snön att smälta. Jag har en secret crush på henne, lätt!

Sedan var det dags att dra på sig mitt "kit" ;) 3/4 Haglöftights, löplabbetstrumpor, Salmon tightfit t-shirt, puma munkjacka, adidasbyxor, en retro trackjacket, en tight mössa och löparhandskar. Utanför dörren knäppte jag igång min budget pulsklocka och begav mig ut på 68minuters powerwalk ute i naturen tillsammans med min flickvän Rihanna. Ok hon existerar bara på min iPod, but no one can take away the special moments we share, when we're out walking or running =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar