söndag 4 april 2010

Söndag

Söndag blir en välbehövlig vilodag för min del, endast ett par promenader inplanerade för att få frisk luft och lite motion.

Jag kände mig lite torri halsen och hostade upp ett par gula klumpar i morse, så det är läge att ligg alågt idag så att jag inte drar på mig någon jobbig förkylning "lagom" till lägret i övermorgon.

Imorgon kommer jag dock köra dubbla pass, styrka bröst/biceps på morgonen och sedan ett friidrottspass med coach kl 17.

Idag har jag hunnit med att promenera 30min (15min till affären och 15min hem, samt 10min "springa runt" inne i affären). Tog 10min aminosyror och 25g vassleprotein en halvtimme innan jag gick ut så jag inte skulle "bränna muskler", sedan efter turen till affären blev det frukost i form av:


300g köttfärs med mycket krydda

En grov "dubbelmacka" med fyra skivor röd paprika

En avocado

2st Omega-3

2st CLA

1st HMB

1st Multivitamin


Ligger nu framför tvn och spanar in nya avsnitt av Destination Truth, detta avsnitt handlar om the Jersey devil och Yeren (en flygande djävulsliknande varelse som sägs leva i en skog samt en asiatisk version av Big foot, en grupp äventyrare skall leta efter bevis) =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar