fredag 30 april 2010

Fredag

Dagen inleddes med ett kardiopass denna "vilodag". Jag begav mig ut kl 9.50 innan frukost och körde en timme träning modell "hardcore":

Jogging 3km terräng: 12.24min (helt ok tid på den banan, kände mig stark på slutet)
Backe: 10x110m snitt ca 21s (sista loppet 19.0s) med 65s gåvila tillbaka ner.
Utfallssteg, armhävningar mots stenar och staket, chins i träd och i lekpark, samt hängande benlyft och avslutningsvis enbensknäböj med ena benet uppe på gunga samt några vristhopp.
Passet tog precis 60min. Nu skall jag ut med min vän Johan Szabo och dela ut lite reklam för de friidrottsläger vi kommer jobba med i sommar ute p0å Lidingö. Ikväll blir det majbrasa och eventuellt försvarar jag min titel i stövelkastningen.

Mvh Lasse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar