söndag 4 april 2010

Söndag del 2

Jag kände mig inte så taggad på att gå ut och promenera så jag valde att gå ner till badhuset och köra lite cardio i deras motionsrum.

Jag körde 40min cardio följt av 5min stretch (kl 17-18):

Cykel 10min
Crosstrainer 10min
Powerwalk på löpband 10min
Trappmaskin 10min (körde stenhårt på trappmaskinen, hoppas inte förkylningen bryter ut)
Stretch av vader, framsida- och baksida lår 5min

Nu har jag bränt en DVD med Ghost Hunters (Alcatraz Live investigation och ett vanligt avsnitt), Ufo Hunters (Underwater Area 51 och Area 52), MonsterQuest (Monster killer sharks), Bodybuilder Branch Warrens nya film "Train Insane" samt ett avsnitt med Arkiv X( Säsong 9, sista avsnittet som gjordes) så nu blir det några timmars tittande innan jag skall sova.

Sov gott!
/Lasse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar