söndag 18 april 2010

Kvällsrundan

Som jag skrev tidigare skulle jag köra en promenad på en timme följt av en joggingrunda på 4.5km. Det blev ändrade planer och istället sprang jag 4.5km (asfaltslinga med en 300m uppförsbacke på slutet) på 18.14min (tror perset är ca 17.20 på den rundan), efter att tagit det ganska lugnt vissa delar och till en början var målet att jogga igenom relativt lugnt på ca 20min så ökade jag mot slutet och tog ut mig rätt rejält sista 400metrarna och stod på alla fyra på asfalten ovanför "mördarbacken". Joggade långsamt hem där jag stretchade ut benen rejält.

Efter en dusch och en shake med Whey-100, begav jag mig till min vän Tommi (som inte var taggad på att springa idag och lät mig köra solo) och tittade på två avsnitt av The ultimate fighter säsong 11. Jag tog med mig en matlåda proppfull med honungsmelonbitar samt en flaska cola light. Nu är jag hemma igen och ska kolla avsnittet med Destination Truth innan det är dags för att sova.
God natt! mvh Lasse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar