onsdag 21 september 2011

Onsdag

Mycket nöjd med mina två pass idag.

Dagens första pass innehöll styrketräning för axlar, biceps och underarmar.

Dagens andra pass blev lite improviserat då jag fick besked att Hammarbypasset var inställt idag, så jag valde att köra mitt pass inomhus i Storängshallen.

Jag körde 5x30m i gympaskor genom eltid, varav varje lopp skulle gå 1-2tiondelar snabbare. Jag hade 3.92s i mitt sista lopp, vilket var nytt "gympasko-pers".
Efteråt blev det två lopp med spikskor där jag hade 3.85 resp 3.84 (mitt pers är ca 3år gammalt och är 3.78). Efteråt blev det 2st maxlopp över 60m med stående start genom eltid. Jag fick ingen tid på första loppet tyvärr, men i andra loppet hade jag 6.94s (3.84 första halvan och 3.09 på andra halvan, totaltiden rundades upp en hundradel). Mitt pers är 6.86 från 3år tillbaka, förra vintern gjorde jag som snabbast 6.90, men då "toppad" under tävlingssäsong, så detta var ett bra besked så här nertränad med småsega ben.

Fortsatte passet med lite stående längd och stående höjd. I stående längd blev det 309cm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar