onsdag 7 september 2011

Skön träningsvärk

Magträningen jag gjorde i måndags gav härlig träningsvärk i magen under tisdagen och idag onsdag, med andra ord är magen på väg att uppgradera mitt bålparti för att utthärda nya krig on the battleground (på gymmet).

Jag har skött kosten bra och försökt att inte gå upp för mycket i vikt, vilekt jag normalt sett gör när jag drar igång med styrketrtäningen under slutet av utomhussäsongen. Vågen pekar på 86.2kg med gympaskorn apå på gymvågen, så med avdrag föär kläder och skor gissar jag att jag väger 84.7kg, men jag kommer att gå upp något kilo muskler de närmaste månaderna (muskelminne), men jag försöker att hålla kosten ganska strikt och inte "bulka" för mycket. Jag tror att jag kan bibehålla styrkan bättre då inför inomhussäsongen, då jag slipper "deffa" (banta) precis inför tävlingarna, vilket ofta gör att man tappar lite i styrka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar