söndag 27 december 2009

Julafton (torsdag) och juldagen (fredag) och lördag

Det blev vila i stort set helt från träning torsdag och fredag då gymmet var stängt och det kändes lämpligt med lite vila. Körde biceps med gummiband på kvällen på julafton och körde lite lätt triceps på kvällen på juldagen och la in en 30min powerwalk på kvällen, ute i snöstormen.

Lördagen blev det träning i Sätrahallen i form av sprint, häck, kula.

Passet såg ut så här (Sätrahallen kl 13.20-16.00):

Jogging 1000m och stretching
Stegringslopp
5x flygande 30m
3x80m med gåvila (sprang med Niklas Larsson, Hässelby)
Häck 3x4 häckar med 5 steg
5x4 häckar med 3stegs rytm (100cm och kortare avstånd)
Kula 7.26kg stående 10st (13.14m)
Kula 7.26kg glid 10st (14.37m)

På lördagskvällen blev det utgång till Grodan (Sveavägen) där jag och min arbetskollega festade från kl 23.30-04.30 varefter det blev nattbussen hem. Nu sitter jag uppe och bränner en dvd med 12st arkiv x avsnitt (säsong 5 är jag inne på nu) som jag ska titta på tills jag somnar. Har sovmorgon =) Sov gott =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar