söndag 20 december 2009

Söndag

Började söndagen med en fet proteindrink och ett par fettförbränningstabletter.
Sedan började jag bygga ihop plastgranen och sätta dit ljusslingan. Direkt efter det var det dags at pulsa igenom typ 30-40cm snö i en dryg km till Alfahallen där det blev innebandy, vi var ett gäng på 9pers som spelade intensivt i 80min och jag var den som orkade springa mest =)
Efteråt blev det en varm dusch och en fet proteindrink och på med torra kläder och ut i snön igen. Hemma lagade jag ungspotatis, kokade broccoli som jag sedan pressade citron över och åt julskinka till det. Självklart blev det cola light till det och ett par avsnitt arkiv x i sängen =)
Nu blird et lugn och ro i ett par timmar sedan kör jag lite lätt på min Flowin matta och med skivstång, hantlar och mitt gummiband. Återkommer ikväll! Over and out! /Lasse "snart vältränad igen"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar