söndag 6 december 2009

Lördag-söndag

Bilden ovan är från Bar 54 på lördagskvällen (Henrik, min träningskompis samt Lasse himself)

Bilderna visar kompis #1 och kompis #2 som av säkerhetsskäl förblir anonyma (pga all paparazzi som skulle hänga efter dem om deras namn publicerades)


På lördagskvällen kom två kompisar över till mig och det spexades och vi styrde upp utgång. Vi blev hämtade av vår gemensamma kompis J och åkte in till Huddinge och plockade upp en tjejkompis och styrde in mot stan. EN bil till med gemensamma vänenr anslöt och vi var alltså ett helt gäng. Vi bestämde oss för bar54 på söder. Vi var inne lite efter midnatt och dansade loss fram till stängning kl 03. Sedan tog vi bilen till McD i Västberga och inhandlade lågfettsdietmat ;) (för min del en dubbel cheeseburgare, tre cheeseburgare och en mellan cola light (obs! inga pommes:P). När jag kom hem var kl 04.45 och jag la mig i sängen och tittade lite på inspelad skidåking (sprint) från tidigare under dagen (som gick samtidigt som när jag tävlade på SAYO Indoor) tilsl jag somnade. KL 12.15 vaknade jag av att en kompis skickar sms och vill köra den traditionella söndagsjoggen. Jag gör mig redo på 30min (dricker grönt té, tar fettförbränningstabletter, tar en fet proteindrink och en sockerfri energidryck) och möter upp honom vid spåret. Jag tar med mig ett ordentligt tidtagar ur denna gången så jag vet vad vi får för tid. Denna gång börjar vi 100m in på 6.5km spåret så det blir bara 6.4km jämfört med förra söndagens 100m längre söndagsjogg =)
6.4km tiden blir iaf 29.39min vilket ger ett snitt på runt 4.37-4.38min/km på terrängspåret.

Efter nerjogg och dusch blev det en film hemma hos kompisen. Vi såg en gammal film med Wesley Snipes i huvudrollen som gangster, "Sugar hill" hette den, jag somnade två gånger under filmen, kombination av trötthet och inte så mycket action i filmen =)


Senare på kvällen när jag gått hem tog jag tag i ett julklapps projekt jag jobabr med, en tavla och addade några procent till progressen på den, så den är väl kanske runt 75% nu så det är väl detaljerna kvar kan man säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar