fredag 11 december 2009

Torsdag kväll

Kvällspasset gick riktigt bra, var lite orolig för att känningen i knät/slemsäcken skulle tvinga mig avbryta träningen, men jag kunde köra allt helt oförhindrat.

Pass 2:

Jogging 1000m
Benpendel, stretch, handstående, smidighet
Stegringslopp
4x30m stavlöpning inkl isättning mot märke genom eltid
Stavhopp med 8-12stegs ansats, gummiband på 4m gjorde totalt ca 20hopp
Kula med 5.0kg stående ca 16m och glid ca 17.5m?
Kula 7.26kg stående ca 12.9m och glid ca 14.2m?
Nerjogg

Direkt efter mötte jag upp några kompisar och vi åkte in till stan (Stockholm) och åt och spelade biljard på söder, varefter vi tog nattbussen hem (köpte en proteinbar på 7eleven) och klockan var 02.40 när jag kom hem.
Nu väntar en lite lugnare dag träningsmässigt imorgon (bara styrka inplanerat) följt av stavhopp på lördag och utgång på lördagskvällen följt av vila på söndagen.

Har även börjat planera upp nyår med mina vänner, det lutar åt at vi åker till Helsingfors där min kompis har tillgång till en lägenhet där vi kan festa och övernatta ett par nätter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar