onsdag 4 november 2009

Dagens andra pass



Idag blev det en powernap på 40min innan jag hoppade in i duschen inför kvällspasset.
Det var stavhopp i spikes med väldigt kort ansats som vi steg för steg byggde ut till 16m.
Lovande då jag redan var uppe på pershöjden med så kort ansats.
Sedan blev det 3x120m i spikes med ca 7min gåvila följt av lite bålstyrka och nerjogg.


Deffen går bra och jag känner redan att jag blivit lite hårdare och att det inte är så långt kvar till "storformen". Vågen pekar på ca 86kg med gympaskor på så det kommer bli en muskulärt uppgraderad Lasse modell 2010 som kommer entra tävlingsbanorna.


Nu blir det avkoppling med filmen Johan Falk - Operation Näktergal och lite mat framför skärmen.


Imorgon blir det styrka följt av stav i sand och ytterligare två teknikgrenar.



Sov gott allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar