onsdag 11 november 2009

Tisdagskvällen

Det blev en skön avslutning på tisdagen med att min vän Tommi var över hos mig och vi såg på en film och hade kul framför datorn.
Imorgon skall jag köra morgon styrkepass (axlar, triceps) tillsammans med Tommi i Flemingsberg och sen blir det kvällsträning för min del i Huddinge i Storängshallen (troligen stav, beroende på om coach frisknat till).

Kvällens pass såg ut så här (Storängshallen):

Jogg 2200m i stegrande fart
Benpendlingar, stretching, lättare lopp på 200m (35s)
8x200m med 1min vila (snitt 30.9s)
Kulkast 5kg bak
Kulkast 5kg fram
"Stående diskus" höger och vänster hand med 3kg kula
Lite enbenshopp
Benspark: 2x10reps ett ben i taget
Bencurl, två ben upp ett ben ner: 2x6reps per ben
Jojo för baksida, tvåbens: 2x4reps
Stående vadhäv i maskin: 2x10reps
Brutalbänken: 1x max
Sidolyft på golvet: 2x15reps per sida
Nerjogg och stretch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar