söndag 25 juli 2010

Lördag & söndag

På lördagen körde jag ett spjutpass på 100min ute i Upplands Väsby med 600g spjut.
Jag körde en bra uppvärmning med stickkast och sedan 12st stillastående kast (52.5m som längst) följt av 8st kast med 3-4 stegs ansats (61m). Kände bra i armbågen.

På kvällen körde jag 40min allmänstyrka hemma hos min vän Hirvo i Väsby, körde gummiband för bröst/biceps, knäböj med kroppsvikt, utfall och armhävningar samt lite triceps/axlar med gummiband och avslutade med mage/rygg på golvet utsan vikt.

Nu på söndagen har jag kört ett gympass på 60min med benspark (leg extension) (6set tvåbens och 3set enbens) samt ca 20set styrka för ryggen).

Senare i eftermiddag/kväll blir det stav, kula och diskus ute i Huddinge om vädret tillåter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar