tisdag 20 juli 2010

Tisdag


Var inne i stan (Stockholm) och handlade med mitt presentkort jag fick i födelsedagspresent, det jag är mest nöjd med är mina fina nya solglasögon och tre par Björn Borg Royal Wedding boxer.



Dagens pass bestod av genomblödning, lättare spänst samt kast ute på Källbrink.

Passet såg ut så här:

Jogging 700m
Koordination
Stegringslopp barfota på gräs 4x80m
Accelerationer på gräs barfota 4x30m
Höga knän 20m
Hälkick 20m
Mångsteg på barkbana i gympaskor (mångsteg, jämfotahopp, enbenshopp totalt 6x8hopp)
Frekvens i trappa (läktare) 2x20trappor
Nedhopp på läktare 2x5hopp
Vristhopp 3x5hopp
Stående kula 7.26kg (10st) 12.84m (kändes tungt)
Kula 7.26kg glid (6st) 13.98 (nöjd då tekniken kändes hyfsad och jag var seg i kroppen)
Spjut 700g, stillastående (6st) 52m
Spjut 700g, fyra stegs ansats (6st) 60m


Nu blir det lite svalkande bad i Brosjön dit jag ska cykla (20min) följt av lite rehab hemma senare på kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar