lördag 30 oktober 2010

Lördag - cardio & arms


Dagens andra pass blev ett 55min pass med cardio och styrka för armar.
Passet innehöll bla:

7min motionscykel (brände 100kcal)
6min crosstrainer
4.30min roddmaskin (1000meter)
5min löpband (promenad/lätt lätt jogging 6.8km/h)
Styrka för biceps och triceps i superset (körde triceps under vilan mellan seten för biceps)
Bicepsmaskin, triceps pushdown med rep, biceps hammercurl med hantlar, triceps extension liggandes med två hantlar, enarms triceps extension med cable, enarms biceps curl med cable liggandes på golvet, enarms scottcurl med hantel samt underarms/vristcurls med hantel.

Skönt att kunna träna något iaf trots ryggproblemen. Imorgon blir det 4timmars jobb (10-12 och 15-17, först tennis sedan friidrott på GIH, hopaps ryggen blir bättre under natten så man slipper plåga sig själv imorgon. Om allt känns bra blir det någon form av egen träning under rasten.

Skall klippa mig sedan blir det ett nytt avsnitt Destination Truth och spela lite Starcraft 2 innan läggdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar