onsdag 20 oktober 2010

Onsdag, FYRA pass!


Onsdagens träning bestod av FYRA pass (om än korta och effektiva):

Pass 1 (innan frukost): Morgonjogg till elljusspåret, maxning elljusspår 3km på 12.02min, nerjogg hem.

Pass 2: Styrketräning för framsida lår och mage följt av bastu.

Pass 3: En timme armbrytning på Stockholm Armwrestling klubb (lyckades äntligen slå Magnus som jag var chanslös mot när jag följde med honom till hans förra tävling och möttte honom "som uppvärmning" för honom. Skönt närt man börjar hitta tekniken lite och kan uttnytja sin råsyrka (fick komplimanger eller beröm kanske man ska säga för att jag var råstark även av ordförande i klubben som ville "känna" på mig genom att köra lite höger och vänster arm mot mig. Roligaste kommentaren var av en aktiv i klubben som sa,: "Shit vilka biceps och sjuka ådror, anabola!" Sådant tar jag bara som en komplimang då jag självklart är dopingfri och testas med jämna mellanrum, bara kul att få beröm för sitt hårda slit i gymmet =)

Pass 4: En timme tränings i Storängshallen med mångsteg och hoppserier på 30m gymnastikmatta i sockiplast. Även hjulningar, kullerbyttor samt handstående.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar