fredag 16 oktober 2009

Friday night bench


Efter att ha vilat i tre timmar efter föregående pass begav jag mig till gymmet för en "snabbis".
Jag har ju redan tränat igenom hela kroppen denna vecka fördelat på fyra dagar så nu blev det bara lite extraträning i bänkpress. Jag vill ju som sagt komma upp till 165kg till nyår.
Passet tog ca 35min och såg ut som följer:
Crosstrainer 3min
10min rejäl uppmjukning och stretching av hela kroppen, framförallt axlar, bröst, ländrygg & höft

Bänkpress:
2x10x40kg
5x60kg
2x90kg
2x110kg
2x130kg
2x150kg kändes ganska lätt, vågade inte försöka mig på en trea då jag inte hade någon passare.
Nöjd och belåten traskade jag hem i regnet.
Hemma blev det en G-Recovery gainer.
Nu blir det ett avsnitt Arkiv X och sedan skall jag till Stockholm C och träffa Malin som jobbar fram till kl 22. Vi får se vad vi hittar på för spännande. Lär inte bli alltför mycket promenerande ute i regnet dock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar