söndag 18 oktober 2009

Lasse

Dagens pass var av modell aktiv återhämtning. "Svettas ut spriten" ;)
2min motionscykel
28min löpband (ökade långsamt farten) 4.5km
Rotatorcuff styrka med gummiband 3set 12-15reps åt alla fyra hållen.
Bastu, slängde på rejält med vatten, svettades rätt bra.
Hemma blev det en G-revovery, en avocado, två mackor med ost samt cola light framför datorn.

Imorgon börjar en ny vecka och i jobbväg innebär det för mig:

Måndag:
Sätrahallen, 8.30-12.00 instruktör för Vårbackaskolan åk 1-5.
Tennisstadion, 14.30-17.30 tennistränare för 6-8åringar.

Tisdag:
Storängshallen 9.00-10.30 friidrottstränare för Nytorpskolan åk 8-9 friidrottsprofil (7 elever)

Onsdag:
Sätrahallen, 8.30-12.00 instruktör för Vårbackaskolan åk 1-5.

Torsdag:
Storängshallen 9.00-10.30 friidrottstränare för Nytorpskolan åk 8-9 friidrottsprofil (7 elever)

De pass jag planerat att köra nästa vecka är:
Måndag pass 1: styrka. pass 2: sprint/spänst
Tisdag pass 1: styrka. pass 2: stav och 2x120m, bålstyrka
Onsdag pass 1: styrka.
Torsdag pass 1: styrka. pass 2: stav
Fredag pass 1: styrka

Jag håller öppet onsdag och fredag kväll samt helgen då det egentligen skulle vart vilovecka och coach tycker jag själv ska känna efter och inte köra om jag känner mig för sliten. Känner jag mig själv blir det 10pass =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar