torsdag 11 mars 2010

Frisk och glad =)

Idag är jag glad, för igår trodde jag att jag var på väg att bli sjuk där på kvällen. En god natts sömn gjorde susen och jag vaknade full av energi och körde morgonpasset.

200st medicinbollskast 2kg modell spjut.
20st stillastående spjutkast med 800g spjut.
25st bollkast 300g-1000g "spjutarm",
8st stående diskuskast med 3-4kg kula,
rehab för baksida lår,
bålstyrka
stånde vadhäv
korta knäböj i Smithmaskin
vristhopp
långsamma stepup på låda
slowmotion simulering av löpning framför spegel (för att vänja benet vid rörelsen utan att belasta)
Chins
Fotstyrka (flera vändor gå på tå-häl-insida-utsida samt stå på ett ben på höjdhoppsmatta och blunda).

Nu blir det en 90minuters powernap och sedan blir det ett gympass för axlar och triceps!

Imorgon börjar Inne-VM skall bli spännande! Min lediga dag (inget jobb), skall gymma på kvällen såklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar