torsdag 25 mars 2010

Inget bloggande på ett par dagar

Imorgon fredag ser dagen ut som följer:
Uppstigning kl 7.45.
Gym ca kl 8.40-9.40 (axlar, triceps, lite bröst) 60min.
Besök kl 11.15 hos Carl Askling för att titta till skadan i hamstring och testa om det skett framsteg med läkningen av skadan samt ev få nya rehab övningar.
Vid ca 12.40 avfärd från Tumba mot Borlänge för att besöka mina kusiner.
Framme vid ca 16 och besöker mormor Eva på äldreboendet varefter jag ska vidare till min kusin Kimmo där jag skall övernatta två nätter. Det lutar åt rockklubb på fredag och sedan skall jag vara åskådare när Kimmo åker snowboard på Romme Alpin då jag själv tyvärr måste "banga" pga skadeläget. Lördagen blir fri från träning och på söndag runt kl 12 blir det hemfärd till Tumba och förhoppningsvis hinner jag köra ett gympass på Storvretsbadet som stänger kl 18. Annars får det bli ett pass på Worldclass, Slussen som har öppet till kl 22, dock är det ibland lite segt att åka hela vägen dit (60min) när man har ett helt ok gym 400m bort (Storvretsbadet där jag oftast kör har öppet till 21 på vardagar och 18 på helgerna, World Class Slussen har öppet till 22 alla dagar).
Eftersom jag är borta i princip hela fredagen och lördagen kommer jag inte att ha möjlighet att blogga något förrän på söndag kväll.
Nu blir det ett avsnitt Ax men (season 2 finale) och lite UFO Hunters säsong 3 innan jag skall sova runt kl 00.30.

Natti natti! /Lasse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar