söndag 21 mars 2010

Söndag - full rulle

Idag är det fullt upp med olika aktiviteter.
Dagen började med att jag vaknade upp hos Hirvo i Upplands Väsby. Vi började dagen med att se en komedi på tv följt av att det blev en inspirationsfilm dvs idrottsfilm från 1986 som hette Hoosiers med bla Gene Hackman som handlar om ett basketlag som får en ny coach och ska ställa upp i state championships. Efter filmen åkte jag hem för en entimems pass på badhuset kl 17-18.

Passet såg ut så här:
Löpband 12min
Crosstrainer 10min högt flås
Enbens benspark/bensträck: 15x10kg, 10x20kg, 10x30kg, 8x40kg, 7x50kg, 7x55kg (riktigt tungt!)
Varvade seten med benspark med att köra lite löpsimulering/höga knän framför spegel.
Sittande vadhäv 5x15-12reps 40-90kg körde vristhopp i vilan
Enbens benpress: 3x7reps
Korta utfallssteg med 10kg vikter i händerna 2x10steg
"Nerjogg" på cykel 2min

Efter passet fick jag håret blonderat, denna gång valde jag att färga hela håret.

Klockan 19.50 skal jag möta upp min kompis Christian och vi tar hans bil till Liljeholmen där han parkerar och därifrån tar vi tunnelbana till Slussen där vi ska köra ett tungt pass bröst och biceps på world Class kl 20.30-22.00. Blir riktigt kul att köra det passet med en träningskompis och våga ta ut sig lite mer än vanligt.

Återkommer med hur passet såg ut strax innan midnatt =)

/Lasse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar