onsdag 3 mars 2010

Muskelbristning

Kvalet på ISM i längd gick väl inte riktigt som jag hoppats, dels så kände jag av "ischias" känslan redan från start och så small det till och nu efter två röntgen undersökningar har det visat sig vara ena lår biceps fästet som nästan helt gått av dvs "släppt" och kan gå helt relativt enkelt om jag skulel göra tex en liten spark eller ta et löpsteg. Jag måste in till Sophiahemmet igen idag för en tredje kompletterande magnetkamera (skiktröntgen) och därifrån så fpr vi se vad som bör göras, om det blir operation elelr om det kan växa ihop av sig själv (jag vet iaf inte hur det ser ut, har inte sett bvildern asjälv, men det rör sig om en stor skada iaf sa läkaren). Men no pain no gain som det heter, jag kommer komma tillbaka ur detta starkare än någonsin, det lovar jag. Jag kommer sätta igång med grundträningen samma sekund som läkaren ger tillåtelse, även om jag redan smygkört tre tunga överkroppspass sedan skadan skedde, men det är inofficiellt :) (pass 1 rygg, biceps, pass 2 bröst, pass 3 axlar, triceps, mage (mage i mskain där jag inte använde benen alls)). Käkar "True-Mass" och ska bli ett monster nu tänkte jag, sedan trimma ner lite till täby vårmångkamp där jag skall debutera och göra en grym serie!

/en optimistisk och mer motiverad än någonsin, Krigare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar