onsdag 17 mars 2010

Vattengymnastik

Idag har jag planerat in trippla pass. Dagens första pass komemr äga rum på Feelgood på Grev turegatan nära Östermalmstorg, där jag skall köra vattengymnastik kl 08.00 i 30min. Det är en instruktör som skall hålla ett pass, som jag sedan skall få börja köra på egen hand (har ju mitt favorit badhus (Storvretsbadet) tex 400m hemifrån mig där man kan låna wetwest).

Dagens andra pass kommer jag köra på just Storvretsbadet (Tumba), då är det rygg och biceps på programmet, varefter jag skall åka in till Tennisstadion och jobba två timmar som tennistränare.

Dagens tredje pass kommer äga rum i Storängshallen i Huddinge, då blir det lite distans, gymnastik och bålstyrka, bålstabilitet, fotstyrka samt rehab för baksida lår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar